RZR PRO R®
NOVÉ PRAVIDLA OFF-ROADU
RZR PRO R byl stvořen pro nejnáročnější řidiče a ve všech aspektech je absolutní špičkou celého segmentu. Dostanete do rukou nejvýkonnější tovární motor, jaký kdy byl do side-by-side namontován.
REVOLUČNÍ VÝKON
První dvoulitrový motor v segmentu je nepřekonatelná bestie s atmosférickým plněním a ohromující silou 225 koní. Tento motor v RZR PRO R je dokonale kultivovaný, spolehlivý a je schopný se bez problémů uchladit.
KONTROLA NAD BESTIÍ
Od inovativní geometrie vpředu až po masivní zdvihy odpružení 73.6 cm vzadu – zcela nové odpružení MaxLink vám dává naprostou kontrolu. Se šířkou 1,88 m a rozvorem 3,39 m vytváří RZR PRO R neuvěřitelně stabilní platformu, která vám umožní naplno využít světlou výšku 40,6 cm a 73.6 cm využitelného zdvihu pérování.
VOLBA REŽIMŮ
FURY 2.0 je motor, který vás překvapí svou poslušností. Reakce na plyn je okamžitá, ale mapování pedálů se dá uživatelsky nastavit. K dispozici máte tři volitelné motorové režimy – pro sportovní jízdu, šplhání po skalách a jízdu na plný plyn.
PŘEVODOVKA
Převodovka RZR Pro R je zkonstruovaná tak, aby vydržela ty nejextrémnější podmínky v terénu. Používá širší a delší řemen, větší řemenice a lepší proudění vzduchu, aby zajistila co nejdelší životnost řemene.
NOVÝ MOTOR FURY 2.0
V motorech stále platí, že objem ničím nenahradíte. První dvoulitrový motor v oboru má sílu Saturnu 5 a je práě v RZR Pro R. Aby mělo příslušenství dostatek energie, proto má RZR Pro R alternátor 1700W, přídavnou baterii a chytrý systém Polaris Pulse se 6 konektory pro snadnou montáž elektropříslušenství.
ZAVĚŠENÍ MAXLINK
Nový systém zavěšení MaxLink dává RZR jedinečnou stabilitu díky uchycení předních tlumičů přímo na spodní ramena. Patentované zadní zavěšení umožňuje nastavovat sbíhavost zadních kol a tím pomáhá maximalizovat kontakt kol při agresivní jízdě. Zcela nový rám má dvojnásobně vyšší torzní tuhost. Jednodílná svařovaná klec je vyrobená z trubek o průměru 5 cm a v místech, kde se připojuje k podvozku, navíc používá kónické spoje pro zvýšení pevnosti.
RZR PRO R® Ultimate
homologace Off-road
-
Adaptivní podvozek DYNAMIX DV
-
Tlumiče FOX X2 Live Valve 3″
-
Technologie Ride Command
-
Prémiové audio Rockford Fosgate
-
4 válcový motor ProStar Fury 2.0L
Cena od 1 299 990 Kč vč. DPH
Měsíčně od 7 397 Kč vč. DPH
Motor |
ProStar Fury 2.0L |
Objem motoru |
1997 cm³ |
Výkon motoru |
225 k |
Typ motoru |
Čtyřtaktní DOHC řadový čtyřválec |
Palivový systém |
Elektronické vstřikování paliva |
Převodovka |
Automatická PVT F/N/R, řetěz |
Typy jízdních režimů |
Pro Performance True 2WD/4WD/4WD Lock |
Chlazení |
Vzduch |
Přední náprava |
Dvojitá A-ramena z ocelových profilů |
Zdvih předního odpružení |
68.6 cm |
Zadní náprava |
Zadní ramena s patentovaným zavěšením |
Zdvih zadního odpružení |
73.7 cm |
Přední / zadní brzdy |
Hydraulické kotoučové, 3 pístkové třmeny / Hydraulické kotoučové, 2 pískovými třmeny |
ABS |
Ne |
Přední pneumatiky |
32 x 10-R15 |
Zadní pneumatiky |
32 x 10-R15 |
Ráfky |
15″ hliníkové |
Celkové rozměry (DxŠxV) |
347 x 188 x 185 cm |
Světlá výška |
40.6 cm |
Rozvor kol |
265.4 cm |
Suchá hmotnost |
992 kg |
Celková nosnost včetně řidiče |
336 kg |
Nosnost předního / zadního nosiče |
0 kg / 136 kg |
Počet míst |
2 |
Objem palivové nádrže |
46 l |
Posilovač řízení (EPS) |
Ano |
Systém brždění motorem (EBS) |
Ne |
Aktivní kontrola sjezdu (ADC) |
Ne |
Přední světla |
Obrysové LED, přední a zadní LED, interiérové ambientní osvětlení |
Naviják |
Ne |
* parametry se mohou lišit v závislosti na homologaci i vstupní výbavy